lördag 21 november 2009

Laddar inför peppisarna!

Idag har vi haft en sån där otroligt skön lördag, och ännu bättre ska den bli. Vi har varit på IKEA. Där inhandlades allt till stora Peppisbaket, plus lite gott som jag bara var tvungen, att lite i smyg lägga ner i korgen, pepparkakskola. Har såklart redan nallat en, och den var himmelsk, så köp den ni också. Vi köpte även ett skoskåp, som min sambo nu sätter ihop. Vi har bott i den här lägenheten i två år nu, och aldrig lyckats hitta en skoskåp som passar i hallen, så vi är nöjda idag. Nu ska vi snart äta lite mat, och sedan invänta kvällens bio, New Moon, som vi är så förväntansfulla inför.




Jag hoppas alla har en riktigt skön Lördag, och får en UNDERBAR kväll vidare. Kram Camilla.

10 kommentarer:

  1. Åååå..., jag hade samarbete med Sockerbageriet i några år och vi älskade deras gósaker.., speciellt deras julstrutar var väldigt populära bland kunderna.
    Och som om inte det var nog..., dom är ju snygga oxå!!!
    Önskar dig oxå en skön lördag och GRATTIS till skoskåpet....

    Kram kram
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Vilka härliga strutar, man blir lite sugen på kola allt ;)
    Urnan köpte jag på Buketten!
    Många kramar Emma

    SvaraRadera
  3. Vilka fina strutar.vad mycket fint du visar.Hoppas att filmen var bra.Ha det gott .Ha en härlig söndag kramizar Rita.

    SvaraRadera
  4. hehe jag å har kjöpt pepparkakskola och dom va goda,tror jag måste ha fler...hmmmm den posen va liten tror jag. ble så fort tom;o)
    KRAM BELLA

    SvaraRadera
  5. Hej! Oj så du pysslar! Du gillar det verkligen. Hoppas att pepparkakorna blev så goda som du har tänkt.
    Jag ska gå ut i det gråa och kratta lite löv och äpplen.
    Kram annika
    Ja visst är det spännande med "det stora vita"

    SvaraRadera
  6. Mmmm, om det finns nåt son är godare än pepparkakor är det nog pepparkakskola ;).
    Kul att ni hittade ett fint skoskåp också. Ett sånt skulle minsann behövas hos oss med, men vår hall är pytteliten så där ryms inget annat än ett litet klädskåp.
    Trevlig vecka!

    SvaraRadera
  7. Låter som ni har haft en toppenhelg! Hoppas filmen var bra. Jag har höga förväntningar på den! Så gott med kola. Allt med pepparkaka är mumsigt!! Bakade pepparkaksmuffins idag. Inte dumt det heller. Ha en bra vecka. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hei min venn Camilla.

    Jeg elsker å se på din blogg, du har en ren og vakker stil, som jeg nyter å se på.
    Jeg har blitt veldig inspirert av dine ideer, og kommer alltid til å se denne bloggen daglig.
    ha en fin søndag..Du er blogg-master :-)

    klem Laila

    SvaraRadera
  9. Pepparkakskola! Finns den på Ikea?
    Låter ju gott som bara den!

    Vad fint du hade gjort i ordning den loppisfyndade ljusstaken.

    Kram Hannis

    SvaraRadera