måndag 15 februari 2010

Den svarta brickan!

I nr 2 av Lantliv 2010, fastnade jag enormt mycket för den svarta stora brickan på det vita köksbordet hemma hos Nina. Jag mailade henne angående brickan, men den var tyvärr redan såld. Så idag tog jag en tur ut på stan, och hittade en som faktiskt känns ganska så nära det jag ville ha. Lite svart som bryter det vita tycker jag är fint, men inte i för stor utsträckning bara. Tänk vad inspirerad man blir av allas underbara hem i alla dessa tidningar. Det gäller att hålla hårt i plånboken när de nya nummren kommer, annars kan det gå galet:).



De här söta stickorna är köpta på Granit. Blev fint med ett litet spetsband runt.

Har gjort en liten Panduro beställning idag, till påskpysslet som snart kan sättas igång med:). Visar sedan när det kommer.

Ha en fortsatt fin dag fina Ni!

4 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med alla sakerna på brickan.Vilka härliga tändstickor.vad skoj att beställa från Panduro.Ha en skön måndag Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Visst är det fint med nåt svart som bryter av mot allt det fina vita. Detta blev fränt.

    Ha det gött
    Kram Cattis

    SvaraRadera
  3. Hmm.., minns jag inte helt fel Camilla så nämnde du väl att du var intresserad av mitt stora kakfat i tre våningar.., eller du uttyckte det som att du kunde gå över lik för att få ett sådant???:)))
    Jaja.., något i den stilen!

    Nu skall i alla fall detta kakfat säljas på min blogg i veckan, jag röjer hej vilt här hemma och det har redan sålts en del och det är så himla skönt:)
    Håll utkik på loppisen så får du se om du tycker priset är överkomligt, det går ju att skicka till Norge men jag tror det kostar en liten slant:(((

    Ha en fortsatt skön dag vännen...
    Kramar till dig
    Marianne

    SvaraRadera
  4. God morgon Camilla!

    Vad bra att vi kan skicka det inom Sverige, det blir betydligt mycket billigare.
    Här kommer först måtten på våningsfatet, det är en stor rackare!
    Höjd: 85 cm
    Bredd (där den är som bredast, nertill): 36 cm

    Jag skickar dig en bild till din mailadress så du får se den en gång till och där kommer prisuppgifterna med.

    Ha en underbar dag
    Kram
    Marianne

    SvaraRadera