torsdag 18 februari 2010

Saffrans biscotti!

Idag har jag bakat ur min allra bästa kakbok, Leilas A piece of cake. Det blev saffrans skorpor. Så lätta att baka, och så himla goda. Det blir gott till kvällskaffet.


Det är också ett perfekt recept att använda om man ska gå bort på middag och vill ta med sig något hemlagat, för gissa om värdparet blir glada.


Receptet finns på recept.nu om någon vill testa.


Annars har vi en lugn dag hemma idag. Snart är det middag och sen mys framför tv:n.

Ha en mysig och härlig kväll mina vänner. Kram Camilla

Ps. Måste ju gratulera min kära lillasyster och hennes sambo, som igår vann budrundan på deras alla första hus. Jag önskar er all lycka till, och sänder massa Grattiskramar ♥.

7 kommentarer:

  1. De så veldig gode ut! Dekorative var de også i krukkene... God ide som en vertinnegave! :)
    Ha en fin dag! :)

    SvaraRadera
  2. hei.
    å de så nydelige ut.nam nam,du er så flink Camilla,jeg bøyer meg i støvet som det så fint heter,
    å alle bildene var sååå fine,du er flink å ta bilder å du.
    ønsker dere i vita boet en hyggelig kveld foran tv..
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  3. Vad gott det ser ut,MUMs.1000 Tack gulliga du hittade en kubkalender som är på g hem till mej.Jag var på invigning av en nyöppnad butik och såg såna .Jag gillade dom med en gång.men bara så dum att jag ingen köpte.Varje gång jag kikar in hos dej ångrar jag mej.Den är ju bara så söt♥ Gulliga bilder du visar.Ha en mysig kväll gulliga du Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Ser ju himla mumsigt ut, Leilas recept är oftast toppen. Har provat att baka flera av hennes godsaker. Ha en trevlig helg
    kramar Camilla

    SvaraRadera
  5. Hej vännen.

    Nu blir jag riktigt sugen på att baka nåt:). Ser jättegott ut det där.

    Grattis till lillasyster:).

    Hoppas du får en underbar helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  6. Mmmmmums!

    Ha en sköön helg!

    SvaraRadera
  7. Ser gott ut!!!
    Ha en mysig Helg!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera