tisdag 16 november 2010

En ljuvlig doft sprider sig ♥

Tack snälla för att ni är så hjälpsamma!

Nu har valet i stort sett tagits och vi ska köpa Ektorp soffan. Jag visste att jag kunde lite på er mina vänner ♥. Här hemma har mina hyacinter slagit ut och det luktar så himmelskt gott. Blir nog många många fler under julen. Nu i helgen ska vi gå på årtes första julmarknad, mysigt.

Ha en fin dag och om det finns fler som har tips angående soffan i inläggen nedan här får ni gärna fortsätta komma med tips, det är i morgon vi köper den.



Massa hälsningar från mig ♥.


5 kommentarer:

  1. Det är ett bra val på en snygg, skön prisvärd soffa! Har själv en Ekeskog som dessvärre inte finns längre men är lika Eketorp men mycket större! jag äääälskar soffan, så skön! Bra att kunna dra av och tvätta med för vitt är vitt...jag har kört mina överdrag (samma tyg som i Eketoro) hur många ggr som helst i 60 grader...lika fina efteråt!=)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken mysig blogg du har. Första gången jag är här, kommer säkert tillbaka!
    Ha en skön tisdagkväll, kram Maria

    SvaraRadera
  3. En härlig soffa som är både snygg och prisvärd. Skön att sitta i också;).

    Mmmm kan känna doften ända till småland av dina ljuvliga hyacinter;).

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Bra val! Köpte nyss en likadan själv :)Snygg och bekväm! Fast jag tycker att klädseln är snarare naturvit än kritvit, vilket stör mig litegrann... Men vet att det finns snygga klädslar i kritvit linne på nån sida på nätet, glömt vilken dock.
    Hoppas ni blir nöjda :)
    //Kristin

    ps. härliga hyacinter!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga hyacinter!
    Tror ni har valt en underbar soffa. Drömmer om en vit jag också, men kissekatterna hemma lägger sordin på den drömmen än så länge.

    SvaraRadera