söndag 14 november 2010

Farsdag ♥


Grattis på Fars dag min älskade lilla pappa!






Hej på er. Då var det söndag igen. Idag ska vi slappa hela dagen och bara vara hemma och mysa. Älskar söndagar som denna. Sova länge, god frukost, idag pizzarester från igår, och så bara göra det man har lust till.

Igår var vi ute hela dagen. Vi for runt i Oslos badrumsbutiker och letade kakel, och soffa i möbelbutikerna. Vi fick uträttat allt det vi skulle, plus att vi tog en liten runda på IKEA också. Där köpte vi lite smått som behövdes till köket och så massa ljus såklart. Så nu har vi ett förråd till hela vintern. En liten julgran fick följa med oss hem också. Lite tidigt kanske. Men varför ska man njuta av julen i bara 4 veckor? Bättre att börja nu när man tycker att det är såhär kul och mysigt tycker jag. Nu ska jag faktiskt slå in en julklapp till min mamma.


Då önskar jag er en fin söndag. Grattis alla pappor!


2 kommentarer:

  1. hei.
    ja gratulere til alle pappaer,
    å så fine juliga bilder du viser oss,
    klart vi kan nyte nå, jeg spiller julemusikk idag,
    ha en fortryllende søndag.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  2. Vad juligt och fint du har gjort det både hemma och här på bloggen!
    Skönt att ni fick alla ärenden uträttade :)
    Kram Anna

    SvaraRadera