fredag 11 februari 2011

Lyckliga husägare ♥

Jag ville bara titta in och berätta att jag och min man har köpt hus. Vi är så glada och förväntansfulla. Huset är jätte stort och vi ska flytta in i det, känna efter hur vi vill ha det och så göra det precis så som vi vill ha det, men det är redan väldigt vackert. I sommar ska vi sitta på terassen, en av dom;), och titta ut mot havet:). Huset är på över 200 kvm, så vi har många rum och mycket utrymme. Såsmåningom ska det på takkrön uppe under taken så det ser sådär härligt snickarglädjeaktigt ut som jag älskar, och massa mer, men vi får ta en sak i taget.

Bilder från visningen.





Ha en strålande dag!

17 kommentarer:

  1. Oooh grattis till husköpet!
    Det var ett maffigt och underbart hus ni hittat..Det där blir nog mycket bra ser det ut som :)

    SvaraRadera
  2. Mmmmm vad skoj .Grattis till husköpet.Vilket vackert hus ♥önskar dej en mysig dag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis som husägare! :-) Vilket stort & fint hus! Underbar öppen spis! Ha en fin helg!
    /Eva

    SvaraRadera
  4. Gratulere med huskjøp, så gøy, gleder meg å følge dere inn i det,
    ja der får dere masse god plass, å du som er så flink å pyssle å ordne blir det nok lekkert,
    ønsker dere en riktig god helg.
    klem fra sylvia

    SvaraRadera
  5. Hejhej... såå fint, de kommer säkert bli hur bra som helst. Hoppas ni ska trivas. Ha en fin helg å kram från mej. Helén

    SvaraRadera
  6. Grattis till ditt nya hus är underbart och vackert!

    SvaraRadera
  7. Hej vännen.

    Men å så kul:)Grattis. Superfint hus. Kommer bli så fint när du sätter din egen prägel på det:)Ska bli spännande att se.

    Hoppas allt är bra med dig annars, saknar dina inlägg.
    Ha en bra kväll.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  8. Hej
    Tack för din fina kommentar hos mig!
    Vilket underbart hus du har stort o fint
    Här kommer jag titta in igen!

    Önskar dig en fin helg
    kram Tina

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Vilken mysig blogg du har!
    Stort grattis till huset!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  10. Hej gumman!
    Guuuud vilket vackert hus, vilken lycka!! Jag kommer ihåg den där underbara känslan när man hade skrivit på pappren och bara väntade på att få nyckeln i handen!! Jag är så glad för din skull, vet ju hur mycket du har skrivit att du önskar dig ett hus! Ska bli såååå kul att få följa med dig på den här resan och se hur fint du kommer fixa ditt nya boende! När flyttar ni????

    Trevlig helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Men gud vad kul! Grattis! Ser jättefintoch härligt ut :)
    Många kramar Anna

    SvaraRadera
  12. Det där kallas för slott, vet jag!!!!! GRATTIS så in i tusan!!!!!!! Helt gudomligt Camilla!

    Kramar!!!!
    -Pia-

    SvaraRadera
  13. GRATTIS! Vilket vackert hus ni har hittat, så roligt att få boa in sig där :)

    Och så stort, ännu roligare med massa rum att inreda och umgås i!

    Jag och sambon letar fortfarande hus efter flera års misslyckande... Hoppas vårat drömhus dyker upp snart å så jag blir lika lycklig som du...hihi!

    Lycka till med nya huset och ha det bäst!

    SvaraRadera
  14. Grattis vad kul för er. Jag har börjat packa , vi vill ha ett rum med havsutsikt./Kram Kicki

    SvaraRadera
  15. Grattis!!! Förstår att du är lycklig.
    Huset ser helt underbart ut!!
    Kram A-K

    SvaraRadera
  16. grattis!
    det ser verkligen helt underbart ut :)

    SvaraRadera