söndag 15 maj 2011

En kvällsrunda bland vackra blommor ♥







Maken och jag tog oss en liten kvällstur till ett trädgårdscenter i närheten som vi spanat in ett tag nu. Jag hittade så söta små krukor och plättar i luften. Var jätte mysigt att gå där i lugn och ro på söndagskvällen. Det var däremot inte lika mysigt när himlen öppnade sig precis över centret och det började hagla, stora tunga hagel blandat med regn. Ljudet av detta var så högt att alla där inne fick lite panik och dessutom kändes det som taket skulle kolapsa och rasa in av allt tungt hagel, riktigt otäckt faktiskt.

Nu blir det lasagne till middag och Scarface på tv.

Gokväll ♥

7 kommentarer:

  1. Fin blogg!
    Kikade in en stund så du vet :)
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Så fina krukor, kul med lite nytt!
    Hoppas lasagnen smaka och att ni får en mysig kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vad snygga krukor.Älskar plättar i luften.Fy vad otäckt.Ja det har regnat härmed en ordentlig skur.Va gott med lasamge.Ha en skön kväll.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Nu hittade jag tillbaka till dig, gick ju in på din nya som du tagit bort...
    Så söta krukor!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  5. Hallå!

    Vilket underbart hus ni köpt!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Hej vännen.
    Så fint ni har det i huset:)Du fixar och donar. Fina krukor du hittat.

    Klart du ska komma hit så tar vi en loppisrunda:)Vore ju hur kul som helst.
    Ha en fin dag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  7. Hej och tack för din lååånga och fina kommentar. Det värmer och det känns ju skönt att det inte bara är jag som fastnat lite i det tänket. Men nu tänkte jag ta mig ur det och börja gilla min egen stil och tro på att det är bra :)

    Visst uppskattar man sin familj och vännerna, det man håller mest kärt i livet. Och det kan man ju skriva om ibland, men som du sa.. det kanske inte är så många som bryr sig till slut. Det blir för personligt och det kan man som sagt hålla med sina nära och kära utanför bloggen. Men inredningen är ju mer ett intresse som man delar med många andra. Därför tycker i alla fall jag att det är så roligt att blogga om det och även kika in hos alla andra för att få lite inredningstips.

    Vi hörs snart igen. Kramar Josefin

    SvaraRadera