söndag 29 maj 2011

Från egen trädgård ♥

Hej på er.

Först vill jag ge min älskade lilla mamma en stor morsdag kram. Grattis på mors dag! Söndag igen, känns som veckorna består av söndagar:). Idag har jag pysslat på terassen och i trädgården. Har satt massa blomfrön, så om en månad, lagom till semestern börjar, hoppas jag det spirar och gror sådär vackert!

Plockade med mig ett på kvistar från trädgården också och satte i saftflaskor, somrigt! Skickar en bukett med de vackraste blommor i en tanke till dig mor ♥





Njut av dagen ♥

1 kommentar:

  1. Har du din familj i Sverige eller bor de också i Norge? Jag har mer än 100 mil till min familj och det känns så trist emellanåt. Speciellt sånna dagar som mors dag tex då man skulle vilja hälsa på sin mamma, ge henne en stor kram och en stor bukett blommor. Men jag skickade ett kort :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera