onsdag 23 november 2011

Första julen i huset - Kontoret


Idag visar jag hur min julpimpade kontorshörna ser ut just nu. Väldigt skönt att ha allt tillgängligt och faktum är, att jag tycker papper, snören och etiketter är väldigt vackert, så det får gärna stå synligt.

Jag blandar lite när det gäller färger på papper och så. Vita paket med röda snören, ett paket i vaxpapper med ett vitt sidenband runt, eller ett papper med änglar. Det varierar lite.


Förvaringsburkarna är Tilda burkar från Panduro, men den minsta lilla sötnosen är från Maileg.

Den rosa julstjärnan köpte jag i höstas, den byts snart ut mot en röd eller vit.


Här är det sjukstuga som gäller. Ligger med hög feber och ont överallt. Lite synd är det allt om lilla mig nu;).

Titta gärna in i morgon igen, då blir det en ny del av huset.

1 kommentar:

  1. Ser ut som du är beredd att starta julen ;) kram och krya på dig!

    SvaraRadera