torsdag 10 maj 2012

Semestervecka och tyger



Hej hej!

Här inne på bloggen är det lite tyst, det beror på att jag har en liten semestervecka hos familjen i Sverige:). Det är familjemiddagar och mys för hela slanten. Jag sniffar bebis och umgås med mina nära och kära, fyller på energi helt enkelt. Idag har mamma och jag haft en liten shoppingstund, och jag har spanat in ett vackert tyg som ska få pryda mitt linneskåp som ska målas vitt i sommar, samt en kökssoffa som är mitt nya mål att hitta på loppis:), vad tycker ni, fint tyg?

Må så gott, så hörs vi snart!


2 kommentarer:

  1. Hejsan Camilla!

    Tyget är ju hur fint som helst och jag tror de kommer passa perfekt på en gammal kökssoffa =)
    Härlig och fin blogg du har!
    Kramar Clara

    SvaraRadera
  2. Oj så tjusigt tyg, riktigt snyggt=) Ha det gott på din fortsatta semester hos familjen!

    Kram Lussan

    SvaraRadera